Onsdags Feber Hemma Med Puh

publicerat i Dagbok*;

Igår va jag iväg med bro å handla kabelkanaler, för att få i ordning på alla nedrans sladdar i vardagsrummet, å eftersom d kommer 15 brudar på lördag, därav 2 gravida vill man ju inte att nån ska snubbla..
Men allt é ännu inte borta, men sååå mkt bättre! Tack bro! ♥

Vincent va sig inte lik igår efter jag hämta han på dagis, inte så konstigt, för när Johan senare hämta han från sitt rum för att lägga han i vår säng, :-) tog vi tempen som visa 40!
Min lilla fis korv skaka av feber kramper innan han fick täcket på sig igen..

Så idag é d hemma mys.. Har sett samma Nalle Puh film 20 gånger, han vägrar å se på nåt annat! Suck*

Hade tänkt å fått gjort en massa idag inför lördag, men d får bli när Johan kommit hem!

Men nu får d bli att se på Glamourama, för nu bojkottar jag denna nallen, med namnet Puh!



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Milla´n:

Hoppas han blir bättre,, Kram*

2:a kommentar, skriven , av Hanna:

Usch, krya på lilla V, nej jag åker till Jkpg på söndag =) Men overall blir jag borta va 2veckor!

Kommentera inlägget här :