3 dagars jul..

publicerat i Dagbok*;

Nu é alla jul firande över, vi fick d upp delat i 3 dagar denna julen!
Så först va vi juh hos moj & poj på julafton..


& dit kom denna snälla tomten!


Vincent älskade tomten, då han fick mkt från sin önskelista! :-)


Vincent fick ett väldigt STORT pkt..


..Ett eget biljard bord! :-)

Efter vi vart på tjörn, så åkte vi hem till Johans mormor & morfar!
Å stannade till mkt sent, d blev både glöggspelet &
schlagerspelet, som jag nästan kammade hem i glöggspelet,
men ack Linnea tog d 1 sek innan klockan ringde! ;-/



Hemma hos Kurt & Marianne!

juldagen blev d hem till Marina, Martin & Linnea,
för julklappsutdelning & mys!


Hemma hos svärmor, Å Martin delade ut klapparna!

Idag, annandag jul har vi vart hemma hos svärfar & Laila för lite julfirande & mat!
Dock tog jag inga kort! :-/

Så mkt julfirande på 3 dagar!
Å visst har juh jag vart snäll i år, har fått en massa fint!
bla. Klockan från oxxo som jag önskat mig jätte länge av mitt hjärta,
jätte fint silver armband/ring (båda i ett) oxå önskat mig,
gynnings halsband till mig själv :-) m.m

Men nu é julen slut, å imån blir d jobb igen..
Men först nu film mys med min kärlek!


Vincent avslutar julen med att äta upp huset!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av lisa:

Ser fram mot biljard kväll/natt =) Fick erbjuande om att göra en gratis fotobok från Thailand (säg till om ni vill ha kod, man kunde göra flera). Har du lust att se om ni har några fina kort du tror jag vill ha med och mejla dom isåfall? Tråkigt om man missar nått jättefint. [email protected]. Kram

2:a kommentar, skriven , av Linis - vi har ju inte så många kort! Mest på mobilen, så om du kunde va snäll å fixa en Thailands mapp med era bilder på ert skrivbord, så kan vi komma förbi å ta dom med ett minnes kort?! ;-)) men jag ska gå igenom vår kamera med! Kram**:

3:e kommentar, skriven , av lisa:

Våra finns här! Vill ha era mobil kort me =) Ingen panik men hade varit jättesnällt om du bara vill ta en titt om det finns nått fint så man inte missar nått speciellt. kram

Kommentera inlägget här :