Helgen..

publicerat i Dagbok*;

I torsdags va vi på "Raw" stand up inne istan, då vi även beställt mat m.m
D blev en rolig kväll, som utvecklades till en party kväll, vilket inte va meningen,
då man skulle jobba 6.30 - 18.15 dagen efter! :-/

Men eftersom d inte händer ofta, å d blev spontant, så va d så nedrans roligt! ;-)


Malin, Johan & jag vid bordet!


Malin & jag "on the dancefloor"

I fredags va d rätt segt på jobbet, jag fyllde på med sushi energi vid 1,
så jag klarade hela dan ut! ;-)
Hade köpt med räkor hem, å Krille va här..!
Så vi åt räkor å dela en flaska vitt, kolla handbollen å let´s dance! Sen va d gonatt!



Igår va vi ute å skulle promenera, men d blåste så jädra kallt,
så vi köpte med en massa lördagsgodis å gick upp t bro å kolla hockeyn,
(inte jag) kolla på nya avsnitten av gossip girls på datan med hörlurar! HaHa.. Socialt! ;-)

Sen på kvällen kom Carro, Peter & Ella upp..!
D blev Rappa Kalja denna gång..!
När d va Carros tur å läsa upp alternativen till..
Vad är Barsla..?!
Så brast d för Carro, nån hade skrivit något väldigt kul..!
Peters svarsalternativ va Barsla = Biltävling
Så här i efterhand va d väl inte så kul..!
Men kolla videon får ni se hur Carro reagerar!



Förresten vet ni vad Barsla är..?!
Att föda barn..! :-)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av lisa:

Johan ser ut att trivas med en blondin under varje arm ;)

2:a kommentar, skriven , av Carro:

Miss formtopp!

3:e kommentar, skriven , av jessica:

Älskar ditt skratt Carro! =)

4:e kommentar, skriven , av Lina HaHa.. Jadu Lisa, Johan va bra nöjd där han satt! :-):

5:e kommentar, skriven , av Johan:

Jag e ju van vid det...

Kommentera inlägget här :