Hey Lovely Friends..!

publicerat i Dagbok*;

È på lugna gatan.. Jobbet alltså! ;-)
D märks av att d é löning snart, ingen handlar!

Så därför vill jag ha film tips, på va jag kan se idag..? Nu..! 
Kommer inte på nån..!

Igår såg jag klart på "The Fighter"



Den va bra! Så den kan jag rekomendera att se! 

Så ge mig film tips nu, nu,NUUU..!? ;-)

(Även ni som é inne å snokar å aldrig lämnar kommentarer,
jag har 30 om dan som é inne å läser,
Jag undrar vilka alla é!?)

♥ 
 


Tack Jessica för tipset,
Nu é ännu en film avklarad.. ;-)

Nån mer bra film..?


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

Jag är här ibland. =)

2:a kommentar, skriven , av Jessica:

Just det, filmtips var det ja... Såg reklam för en film som hette "Red riding Hood" med Amanda Seyfried, kanske kan vara nått? Kram!

3:e kommentar, skriven , av Lina - Tack, nu har jag sett den! Den va väl ok! ;-) Men jag slutar inte än..?! Nu då? ;-):

4:e kommentar, skriven , av Tommy:

My little pony!

5:e kommentar, skriven , av Lina - HaHa.. Har sett för många gånger! ;-):

6:e kommentar, skriven , av Milla´n:

Jag e här inne och mysläser <3



Shuttel island lr vad den hette ;) med Leonardo .. Carppan du vet ;)

7:e kommentar, skriven , av Tommy:

He he, lite Lady Lovely locks då?

Shutter island. ;-) Helt ok film.

Seasons of the witch ska vara bra. Annars är ju Yogi hur kul som helst. :-D

Hur var Rödluvan?

Kommentera inlägget här :