Morsdag <3

publicerat i Dagbok*;

Idag har d varit en trött dag..
Vincent sov hos bro & Ulle inatt, då vi har slirat runt på stan! :-)
Vincent har vart med dom hela dan ute på säve, på massa aktiviteter som hoppborgar, helikopter visning, provåk av allt från ambulanser, polisbilar m.m
STORT Tack till er, Älskar er att ni ställer upp å tar hand om vår prins,
medans vi é ute å unnar oss stan!
Så sovmorgon har man verkligen fått idag!

När Vincent kom hem, fick jag min morsdag present.. :-)


Mkt fint paket, med mkt fint innehåll..


nämnligen två glas av gynnings serien! Tack mina älsklingar! <3

Idag har fina Lina vart här å softat,
d blev både bandy, tennis & Fia med knuff spel innan Vincents läggdax!
Sen har vi intagit en mängd godis framför tv!
Imån bliré jobb, i 2 veckor i streck nästan, jobb, jobb..
Lillan åker nämnligen till spanien igen, så jag é ensam kvar!
Så ni blir d inte mkt fritid! Suck*

Bjuder på lite kort från kvällen igår..






Och ett sent Grattis till alla mammor idag!

Åh, min älskade moj, får fira dig till helgen! Älskar dig! <3

Istället för att ge bort en morsdag present eller gö både och,
kan ni bidra med 150.- å ge bort en förlossning!
Eller bidra med medicinering och mat m.m

Gå in på www.WebaidShop.se




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av lisa:

Va snäll Vincent är =) Vilka glas blev det?

2:a kommentar, skriven , av Jessica:

Ge bort en förlossning? Jag fattar inte...

3:e kommentar, skriven , av Lina - Lisa d blev Love Is Joy & bleeding Barbie! ;-) hur mår du..?! Kram*:

4:e kommentar, skriven , av Lina - Jessica, du får ju gå in på hemsidan å läsa! D e så att dom kan få en riktig förlossning på sjukhus istället för att få föda i sin hydda! E du me..?! :-):

5:e kommentar, skriven , av lisa:

Nice1 Jag mår sisådär, får se imon hur det känns =)

6:e kommentar, skriven , av Jessica:

Jaha, hehe, då fattar jag. =) Det var fint, det ska jag göra.

7:e kommentar, skriven , av Lina - Lisa, vadå imån? E d nåt idag?! :-/ Jessica, d e fint av dig!!! :-):

Kommentera inlägget här :