Helgen & HalloWeen..!

publicerat i Dagbok*;

I fredags blev d repris på först träning och sedan middag framför idol!
Helt klart avkopplande att få träna innan helgen! :-)
d ska få bli fredags tradition! :-)


Min aioli, öl bröd & massa räkor! :-)

I lördags hade vi bjudit hem vännermiddag &
för att titta på premiären av "Så Mkt Bättre"
D blev en grymt lyckad kväll, med mkt skratt, sång, dans m.m
Slutade med övernattning då vi höll på så sent! :-)
Men sååå kul!


Här kan man nog inte tro att d é jag som lagat maten..! HaHa..


Tre entrecote stekar fick åka in i ugnen..


Till massa rödbetor, sockerärtor gjorde jag även cocktail tomater i ugnen!


Alla vi som åker till thailand nuuuu "snart" (siste november) ;-))


Citron é ett MÅSTE till entrecote!


Våra tre bus ungar för kvällen! :-) Hoppa över soffkanten va grejen!

Tack alla ni fina vänner för en grymt rolig lördag!
Älskar er, å d kan inte bli bättre än att vi åker på semester tillsammans!
Längtar såå enormt nuu!

Idag har jag jobbat fm & sedan va jag å fixa mig ett nytt pass! Äntligen! :-)
Sedan har jag å Vincent firat halloween genom å fixa till våran
inköpta pumpa från i fredags, då vi ej hann göra den!
Sedan rostade vi pumpa kärnorna i salt å chili,
som vi knaprat på under dagen! Gott! 


Våran lilla pumpa som lyser i hallen..!


Våra pumpa kärnor!

Hoppas ni haft en trevlig helg & halloween!
Nu ska jag fräscha upp mig efter träningen
& sedan hopp i säng!

Natti Natt!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av lisa:

Roligaste kvällen på länge =) Många sånna i thailand. Kram

2:a kommentar, skriven , av Johan:

I Thailand kör vi sånna kvällar varje kväll!!!! all in!!!

3:e kommentar, skriven , av Linis - absolut, minst varannan dag! HaHa..:

Kommentera inlägget här :