My BirthDay Today..!

publicerat i Dagbok*;

Idag blir jag hela 29 år..!
Hurra Hurra Hurraaa, & grattis till mig själv! ;-)



Min födelsedag firades STORT i lördags,
med den vanliga traditionella tjej festen hemma hos mig!
Som började kl.6 med massa skumpa, & mini crostinis med olika tillbehör!
Å eftersom festen såklart gick i rosa,
serverades det enbart massa rosa godis i skålarna! ;-)
 

Middan blev massa sushi & även smörgåstårta..!


Tårta med vit & mörk choklad, fylld med hallon & choklad mousse!


Fina Malin hugger i..!


En del av d snygga tjej gänget!


Rebecca förlorade tävlingen, å va tvungen å bära öron & fluga
hela kvällen, dock fick hon straff med shotar, då hon tog av sig d! ;-)


Lisa med årets "druvor i choklad" & detta år med 1glas skumpa!


MonaLi & Ullisch!


Hannis, Me & Beckis..!

Efter bubbel, mingel, bubbel igen, mat i mass, tårta, kaffe i mass, avec, skratt,
berättelser, kom ihåg från förra året, m.m
Blev d dax för sprit bord & uppvärmning inför staden! :-)


Detta bord stod ensamt en kort stund..


.. sen samlades vi där! :-)


Även Vince disco kula kom fram!


Å sen va dansen igång!

Tusen tack till alla dom finaste & bästa tjejerna i världen,
för ni é med å förgyller mina födelsedags PARTY´N varje år!
Jag é lyckligast i världen som har så många fina tjejer i mitt liv!
Älskar er sååå!

Åh, sen ett STORT tack för alla fina presenter,
mitt vitrinskåp é grymt snyggt nu, med massa olika varianter på
alla gynnings glas! Tusen Tack vänner!


Fick ett galet snyggt porslins mun från Kosta Boda!



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av lisasgodbitar.se:

Vi som skall tacka! Så himla roligt med någon som drar ihop ett sånt här kalas. Älskar dig vännen. Kram och grattis igen

2:a kommentar, skriven , av Ansi:

Grattis på födelsedagen tjejen!!

Önskar dej en bra dag, kram kram!

3:e kommentar, skriven , av Jessica:

Hurra, hurra! :D

4:e kommentar, skriven , av Sandra:

grattis :D

Hej vilken fin blogg!

Förlåt för lång kommentar och ifall jag verkar desperat, men det är jag hihi (A)



Har en tävling på bloggen nu om dagens blogg.

Anledningen till att jag har det är för att jag behöver all hjälp jag kan få för att samla in röster på min son då han är med och deltar i en tävling!



Gå in på denna länken och gör det 2 lätta reglerna och du har chansen att bli dagens blogg samt att få betydligt mycket flera läsare!

http://sandracederbom.blogg.se/2012/february/tavling.html



(har du röstat tidigare på min son så går det nu att rösta om på nytt då allting börjat om ifrån noll)



KOM IHÅG, DU HJÄLPER MIN SON OCH DET ÄR JAG EVIGT TACKSAM FÖR & VILL DÅ HJÄLPA DIG GENOM ATT HA EN TÄVLING! <3

5:e kommentar, skriven , av karolinajonsson:

Sugen på att tävla? :D



Vinn ett valfritt iphoneskal på min blogg;

http://jonssonsfoton.blogg.se/2011/december/utkast-dec-12-2011.html#comment



Vinn ett sminkkit;

http://jonssonsfoton.blogg.se/2012/february/vinn-sminkkit.html#comment



Eller varför inte ta en titt på min bloppis?

http://jonssonsfoton.blogg.se/category/bloppis.html



WOOPWOOP, ha det så bra! Och sorry om du inte gillar reklam ;*

6:e kommentar, skriven , av Beckis:

GRATTIS Goding och, återigen, TACK för grym fest! Kärlek ifrån hon den genomskinliga;)

7:e kommentar, skriven , av Linis - Tusen å åter tusen Tack så mkt! ;-)):

8:e kommentar, skriven , av Milla´n:

Jaaaa! Vädret var underbart! Va gött med glass,den tanken slog mig idag oxå.. En piggelin hade ej suttit fel...



Åh Grillkvällen e så bokad!!

Kommentera inlägget här :