Brrr..

publicerat i Dagbok*;

Nu får d vara nog med kyla tycker jag,
Sitter på jobbet med dubbla koftor & två extra värme element på!
Ändå fryser jag! :-/
Tyckte d va kul när snön kom, för Vincent skulle få åka pulka.,!
Men nu får d gärna försvinna å bli varmare igen!
Tänk om d kunde fått bli 1 april imån istället.. ;-))
Segt på jobbet idag, vill hem till 90210,
La mig 7 igår, drog igenom en massa avsnitt jag missat, somna strax innan 12!
Ändå har jag 4 kvar å ett nytt kommer in imån!


Bro tog kortet i söndags, när dom passa Vince!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ansi:

Hej tjejen!

Hoppas allt är bra!

Ja ska ha House of Lola party i Ljungkullens lokal lördag 11.e februari kl.12,00. (Det är kläder till oss vuxna tjejer men även till barn)

Hade varit roligt om du ville komma!? Givetvis får du dra med dej vänner bara å säga till så ja vet innan på ett ungefär hur många vi blir!!

Super sköna men samtidigt snygga kläder!!

Inget köptvång bara komma å kika!!

Ha en bra kväll, kramar Ansi

2:a kommentar, skriven , av Ansi:

Åå va kul med Melodifestivalen!!

Hade varit super kul om du å dina vänner hann kika förbi innan!! Hör av dej när du vet.

Ha en bra kväll å hälsa dina killar!! Kramis

Kommentera inlägget här :