Helgen..!

publicerat i Dagbok*;

I lördags hade vi en super trevlig kväll/natt hemma hos Milla & Joel!
Med massa skratt, dans, drinkar, nattpromenader ;-)
många försök till att få av sig skor som fastnat, filmning, shot race m.m

image description
Vi började kvällen med Ferrari, för er som aldrig druckit detta, SPRING å köp,
D va en självklarhet för mig & Milla å dricka detta, då vi gjorde d förr! :-)

image description
Till dessert hade vi creme brulee, men även amarone, som dracks 
med vinglas doppat i mörk choklad! Mmm... 
Där bakom syns den lykta som jag pysslade ihop i fredags!


Grabbarna med shot flaskan, som tog slut!


Me & MonaLi ♥

Grymt rolig kväll som får göras om väldigt snart!
Tack MonaLi & Joel! 

Efter vi hämtat vår prins som hade sovit hemma hos bro & Ulle,
Tusen tack för ni ville ha han hos er! ♥

Blev d hem för att fixa till sig & skaka av sig tröttheten,
för att åka hem till svärmor för att fira Linnea som fyller år idag!
GRATTIS Linnea på din födelsedag! :-)

image description
D bjöds på god curry gryta!

image description
Å efter Linneas önskemål & tradition blev d marängsviss till dessert!

image description
Min prins & Linnea!

image description
Sedan blev d sagostund hos farmor!

Nu é d ny vecka, jag slutade tolv idag så jag hämtade Vinc direkt,
å vi åkte å handla middagar inför veckan!
Så nu ikväll blir d bara slapp framför 90210,
& imån blir d heldag!

Kommentera inlägget här :