Sjukstugan..! <3

publicerat i Dagbok*;
Det nya året har vi firat in, bakom stängda dörrar,
då vi alla tre konstigt nog vart sjuka, :-/
Tror d é ända gången på HELA året jag & Vincent vart sjuka,
men nu é vi på bättringsvägen, å idag har Johan & Vincent vart ute en sväng,
å jag har tagit mig ett lååångt bad, med bok!
 
Igår fick jag hem sista boken om Mr.Grey..!
 
Vincent har inte fått tillbaka sin matlust sen magsjukan än,
så d é lite segt, vi testar med allt, & d går sådär!
Men två pannkakor till lunch idag iallafall! :-)
 
 
Igår fick man tillbaka fredagsmys kvällarna, Gladiatorerna hade premiär,
å Vincent é tokig i d!
Fredagarna nu under jul, har ju inte visat nåt kul på tv, men nu é
fredagsmyset igång igen! <3
 
Ingen bebis än, jag går på kontroller, å magen växer fortfarande, inte bra,
så d é dags för han å titta ut nu tycker jag!
Men som min barnmorska sa, han har stor plats då jag har för mkt vatten,
så han har d bra & mkt plats, inte trångt alls!
Men d é otroligt segt & tungt å bära på magen!
 
Imån blir d "Disney on ice" för tredje året irad för Vincent
dock utan mig i år, då jag inte kunde veta (om lr inte) jag hade en bebis,
& iår ska grabbarna sitta framme vid isen istället för läktarn,
hade vart kul å se, tycker d é en sån fin föreställning!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mathilde:

SV: Tack så mycket. =D kul att du gillade den. kolla gärna in igen. =D

2:a kommentar, skriven , av Linis*:

???

Kommentera inlägget här :