Midsommar <3

publicerat i Dagbok*;
Nu é jag här igen..
Har haft lite krångel med min data, då den har såå litet minne,
så jag har inte kunnat överföra några kort!
Tiden jag vart borta, har vi vart på skolavslutningar, Johan har fyllt år m.m
Åh d bästa av allt, vi har firat midsommar precis som alla andra år,
sen Vincent kom, ute på almön & allt precis enligt årliga schemat! ;-)
 
Som vanligt efter frukost kör blomster traktorn runt alla barnen..!
 
& då passas d på, att göras blomsterkransarna..!
 
Som blev en extra att göra för mig i år! :-)
 
Fina Linda kollar in dansen..!
 
Alla grabbarna gick all in på dansen i år! :-)
 
Jag med två av mina boyz <3
 
William i säckhopps tävlingen..
 
Tungan é alltid med..! <3
 
STORA grabbarnas tur att leka, dragkampen som Johans lag tog hem!
 
Mommo & Moffa med sina barnbarn! <3
 
Korv älskan Charlie "Go For The" korv mustasch :-)
 
Förätt - Min GubbRöra Med Skumpa!
 
Dinner Time <3
 
Varmrätt - Midsommar mat i mass såååklart! :-)
 
Snaps - Only Vodkisch!
 
Våra små fina, minstingen sov! :-)
 
Även dom STORA é såklart våra & fiiina! :-)
 
Dessert - Enkelt é gott! Rulltårta med glass & jordgubbar, Mmmm..
 
Avslutar med ett nattkort från partyt..!
 
Ombytt från min midsommarklänning tyvärr,
då d såg ut som att jag vart på "paintball" alla mot mig,
HaHa.. E d bara för att man klär sig helt i vitt..?! :-)
 
Tusen tack underbara vänner, mamma & pappa & underbara barn
för en fin & lyckad & vaaarm midsommar..!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Thommie:

Krångel och krångel, det är ju bara att ta dom direkt från kameran?

2:a kommentar, skriven , av Linis*:

Jag vill ju fixa till dom lite med ljus, beskärning m.m ;-))

Kommentera inlägget här :