Gårdscafét <3

publicerat i Dagbok*, Heminredning*;
På min födelsedag hade Johan tagit ledigt,
så vi fick en heldag ihop! <3
Jag har länge velat besöka sävedalens gårdscafe,
så där va vi & åt av deras frukost buffe!
 
 
Det är ett cafe & inredningsbutik i samma lokal,
så man även kan shoppa medans man äter! :-)
Finns en massa fint, å buffen va toppen!
 
Dit vill jag gå många gånger, å nu ska dom även öppna uteservering! :-)
Dock så känns d juh inte så barnvänligt, med så mkt saker att pilla på överallt!
Så jag får väl passa på att hänga där innan Amandus blir gåbar,
& så länge han sitter i vagn!
 
Så här näst vill jag gå dit å prova deras lunch!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

Ser urmysigt ut, men som sagt ingen ställe man tar en 2-åring. ;)

2:a kommentar, skriven , av Linis*:

HaHa.. Jag skulle inte göra d!
Men du kan ju testa..!
Du får spänna fast han i vagnen annars!

Kommentera inlägget här :