Uppdelning.. <3

publicerat i Dagbok*;
Idag delade jag & Johan upp oss med barnen, Johan & Vincent åkte till Freeport för Johan behövde nya skor, (men han kom hem med en ny jacka) jag å Amandus åkte till lekplatsen vid östra å väntade in Moj till hon slutade jobba..
Gunga e kul..
Gräva..
Lägga i..
Såja, klar här nu..
Tar mig vidare, & fastnar nånstans..
När Moj slutat tog vi en sväng till allum & fick shoppat lite.. haha.. Så ovanligt, ett par byxor & linne till mig, en tisha till Vince & ett par shorts till Mandus! ;-))
Sedan blev d grill, vitt vin, rött vin, amaretto m.m hos Carro & Peter!
The grillmaster fixade både fläskfile & karré..!
För mig blev d karré m. Vitlökssmör, sallad & mango,chilisås!
Tack för ikväll friends.. <3
Nattamaten vid hemkomst blev lyxig, nämnligen tryffelchips, tryffelsalami, tallegio ost på tranbärsknäcke med fikonmarmelad! Mmmm..
Nu sängen, imån spa med tjejerna..!
Alltså vi 4..! ;-))
<3

Kommentera inlägget här :