Äntligen Fredag!

publicerat i Dagbok*;

Underbart med fredag idag,
då jag känner mig väldigt trött!
Har till&med somnat på soffan 1 timma idag! :-)

Först efter jobbet åkte jag till allum å fick shoppat lite,
bla, en söt somrig vit spets kjol, som jag é väldans nöjd med! <3
Sen lite toppar, & nya silvriga ballerina skor!

Sen åkte jag & hämta prinsen på dagis,
å d blev en tur till, till allum,
då Vinnie behövde nya vår skor (igen) då dom andra é jobbiga med snören!
Sen blev d ett par nya gummistövlar & nya överdragsbyxor!

Sen hämtade vi paketet som nu ÄNTLIGEN hade kommit,
dock en hel vecka försent, så allt kommer skickas tillbaka!
Dock inte Johans skjorta som han längtat efter, 
som han nu glatt e ute å festar i! 
Väldans spring på krogen för min Johan det senaste!
Jag har några utgångar å ta igen nu! ;-)

Så jag & lill prinsen har fredags mys själva å kollar på "Let´s Dance"
Inga planer än så länge för resten av helgen!
Tvätta bilen bara, :-/ Kan inte se vilken färg den igentligen har! Usch..

image description
Dagens Shopping! 

image description
Mitt fredags mys! 

Trevlig Fredag & Helg Vänner..!

  

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av lisa:

Trevlig helg på er me! Är den rosa toppen från cubus? Urskön isåfall! Ser ut som sånna jag har och dom lever jag i. Kramar

2:a kommentar, skriven , av Linis - Nope, från BikBok, Cubus finns väl inte i allum..?! :-) Lr blandar jag ihop dom affärerna nu..!? :-):

3:e kommentar, skriven , av lisa:

Haha nä det är jag som menade bikbok =) Den är urskön iallafall =)

Kommentera inlägget här :