Familjen..! <3

publicerat i Dagbok*;
Förra onsdan bjöd jag ut Moj på "restaurang Familjen" för att fira henne i efterskott på morsdag..! <3
Vi drack annorlunda å super goda drinkar..
Jag tog "Granskott & Rabarber", å den va super god, fick även med en extra burk granskott! 
Till drinkarna tog vi ett fat med ostron..
;-)) ..Såklart! 
Sedan åt vi en super god råbiff till förätt, men glömde ta en bild :-/ men den vill jag tillbaka & äta igen! Till varmrätt tog vi oxbringa, som tyvärr va sådär!
Till maten drack vi ett gott dolcetto vin..
Sedan avslutade jag middan som jag började den, med "Granskott" ;-))
Rabarber med granskottsorbet & italiensk maräng!
Efter "Familjen" blev d lite häng på "La Cucina Italiana" Tack älskade Moj för kanon mysig kväll & trevlig middag, Love Ya..!
<3

Kommentera inlägget här :