Idol & Myyys..

publicerat i Dagbok*;

Idag kom moj till mig på jobbet..
Vi åt räk macka till lunch, å drack en massa kaffe! :-)
Nu é moj med hemma å ska sova här!

Vi sitter just nu å tittar på idol å äter sen middag, Sparris soppa med räkor! Mmmm..
Till d tar vi en öl, lite torsdags myyys! <3



Igår va jag å Vincent i allum, behövdes handlas långkalsonger, Brrrr - D é kallt nu!
Till mig sj blev d Bally kopierade vinter curlings från ComPleMent..! <3


Gosiga & varma, Nu é jag klar för kyla & ute-lekar med min prins
(Vincent då alltså - inte Johan) ;-)

Nä, nu ska jag kika vidare på idol..!
Senare blir d väl sängen med datan iknät & kolla på
Kenza, Tyra Show som har premiär idag!

Fortsatt bra torsdag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

Sådana skor har jag letat efter!

2:a kommentar, skriven , av Lina:

Jessica - ComPleMent säljs på åhlens!

Mys vi ska ha i helgen! :-)

Kommentera inlägget här :