Frukost på Le Pain Français..!

publicerat i Heminredning*;

I morse va jag hos läkarn, å Johan körde mig dit,
eftersom jag é ledig idag valde jag att ha Vincent hemma!
Så efter läkar besöket åt vi frukost på Le Pain Français..!
D é ju sådär, :-/ men mysigt att äta ute imellan åt! 
 

Mina pojkar! <3


Finaste prinsen!

När Johan åkte till jobbet, fick jag Vincent till att rensa bland sina leksaker,
d blev en del släng, så eftersom han va så duktig med d å även städa sitt rum,
åkte vi till jysk å han fick välja ett nytt påslakanset!
Han blev super lycklig för d! :-)
Så nu é d ett "Glow In The Dark" Spindelmannen set i hans säng!

Sen har bro, Ulle & Liam vart här en sväng å fikat,
mkt mysigt, men av nån anledning inga kort! :-/


Bro borrade upp min nya ljus hylla som jag köpte i alingsås!
Hänger nu i hallen!


Sen så har jag hittat mina vita änglar stakar i skåpet,
som nu med står i hallen! :-)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av lisa:

Fin hallen blev! Imon kommer mammalediga gänget och hälsar på dig! kram

2:a kommentar, skriven , av Linisen - åh, va kul! ;-):

3:e kommentar, skriven , av Jessica:

Nu är vi snart på g till dig. =)

4:e kommentar, skriven , av Linis - skojsigt! ;-):

Kommentera inlägget här :