Jag har fått ett nytt barn..

publicerat i Dagbok*;

Idag efter dagis hämtning åkte jag & Vincent till allum,
För Vincent behövde shoppa kläder!
D gick strålande, dock bara ett par jeans,
å Vincent ville inte ha nåt som jag inte ville köpa! ;-)
Sist valde han ut en massa fula saker HaHa.. Men d köpte jag inte!
Så d blev 1par jeans, en massa blandade tröjor, 1 ny hatt,
å ett buzz svettband t bandyn! ;-)


Min fina elsking "Med sitt FINA hår"  i provrummet!

Efter middagen hemma, kom Carolina & Tommy..
för Lina skulle klippa Vincent!

Å d kan jag säga att d gjorde hon,
jag vet inte vem d é som ligger å sover i Vincents säng nu???


Här börjas d..


Å såhär ser d ut nu.. :-(

Nu i efterhand vet jag faktiskt inte varför vi skulle klippa han..
Han tyckte inte d va jobbigt med långt hår, å jag älskade d!
D va väl att Johan satt å peppa å tyckte d skulle klippas mkt,
Jag hade mer tänkt å ta en "liten" bit!
Men jag é väl ovan, får se om nån dag!



Nu måste jag sova, ska jobba till tolv imån!
Sen mys med moj i allum innan dagishämtning kl.tre

Sen ut på middag & stand up imån kväll! ;-)




 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av lisa:

Jag älskar din nya friss Vincent!! Hoppas man får se den live snart



Ni vuxna får ha det så kul ikväll! Kram

2:a kommentar, skriven , av Hanna:

Vincent är alltid fin :) Mår ni väl annars?

Nja, mitt problem är att jag tröttnar så det blir nog svart/rostfri eller kanske vit! Haha... Rolig jag är ;-)

Förresten, Jag kommer troligen den 26 till dig! Men jag behöver sängplats!? Jippie, saknar er som fan!

3:e kommentar, skriven , av carro:

Jättefin friss!

4:e kommentar, skriven , av Tommy:

TUMMEN UPP för pappa Johan! Du blev hur fin som helst i nya frisyren Vincent! Pöss morbror

5:e kommentar, skriven , av Lina - Jag é fortfarande lite lessen! Saknar mitt barn! :-):

6:e kommentar, skriven , av "Tant Ann":

Sötaste , finaste , GOSSEN! så fiiin du blev!!! "BAMSEKRAM"!!!!!

Kommentera inlägget här :