Bio, Ankor & Ikea!

publicerat i Dagbok*;

I söndags blev d juh bio med Lisa & Wilmis! 




Vincent diggade dessa STORA nallar!


Han lyckades tillochmed välta tiger en gång! :-)


Sötisarna på bio!

I måndags va d gott väder, & jag slutade 12,
så vi gick bort till ankorna med Lisa & Wilmis!


Kaffet värmen en gott, solen luras nu! D é KALLT! Brr..


Många ankor som va hungriga!

Idag skulle vi gått till flätan, med Lisa hörde av sig imorse å sa att
verken hon lr Jessica skulle dit, så då ville inte Vincent heller!
Så min tanke blev direkt, att nu ska jag fixa mig ett nytt pass,
har skjutit på d länge, å jag vill strycka ett streck på min
"To Do List"  innan thailand!
Typiskt nog mötes vi av en skylt på dörren då vi kom fram!


HaHa.. Va é oddsen..?! Så nedrans typiskt! :-/

Eftersom d inte blev flätan å Vincent ville leka av sig,
blev d en tur till ikea! Man kan ju lämna in sina barn där..
Å Vincent älskar att va där!
Så medans han va inne å lekte, gick jag i lugn & ro å kikade! :-)


Vincent inne på "Småland"


Passade även på att äta lunch innan vi åkte!

Nu blir d garderobs rensning & senare träning nere hos Ulla!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av lisa:

TAck igen för en supertrevlig kväll! Blev inget pass idag =) Bilder på smartphoto! kram

2:a kommentar, skriven , av Jessica:

Haha, ska gå in och kika på era bilder. =)

3:e kommentar, skriven , av Linis - HaHa.. Jag tänkte nog att ni inte skulle orka d! Men d va inte alla kort..?! :-) Tack sj, Kram**:

4:e kommentar, skriven , av lisa:

Dom ända korten som inte var så suddiga att det var ränder bakom och framför varje person, var dom som togs senare på kvällen haha

Kommentera inlägget här :