<3

publicerat i Dagbok*;
Jippiii, ingen mer sjukdom har dykt upp, "Soo Please Let It Be" helgen som kommer bjuder nämnligen på Liseberg & middag med Moj&Poj, svärmor & Martin! 
Liseberg känns juh sådär, med detta regn väder Suck* Men bara åh hoppas på att d blir lite uppehåll för Vincents skull!
I måndags hade jag dejt med CarroLajnen & töserna.. mkt ta igen snack, kaffe, barnbus med avslut av en blåsig regn promenad, & ett par guldiga rayban med rosa glas ("Soooo Linisch" ) ;-)) fick jag i present..! Så nu får solen gärna lysa lite extra!
Igår va d tdl besök för Vinnie, inga problem där inte, bara beröm för sina fina små tänder, så en stolt kille med ny tatto med "spiderman" på släppte jag på dagis efter! 
& idag har "Frisören Sören" vart här å färgat min utväxt, & d kan jag säga va på tiden, kan inte ens minnas när d va sist, *Slarvigt* Men nu Ä N T L I G E N kan jag ta av mig mössan även inomhus! ;-))
Tack Carolina för d, grym som alltid! 
Avslutar med mys bild från igår på mina käraste! <3
 

Kommentera inlägget här :