Redan helg igen.. <3

publicerat i Dagbok*;
Oj, imån é d fredag redan å helg igen, inte mig imot, massa kul inbokat hela helgen..!
 Veckan har vart lugn, vart lite i allum, handlat vinterjacka bla. till Vincent, då jag enbart köpte till Mandus förra veckan, sen har jag även lämnat in min förlovningsring, då vi haft två års dag & jag fått en diamant till, känns helt "werdo" att inte ha nån ring, så måste leta upp nån ersättnings ring att ha under tiden!
 I lördags va Johan iväg & ute med jobbet hela dan, så Carro kom upp på trerätters middag!
Galet gott med musslor, så jag slängde ihop en musselsoppa till förätt!
Till middag blev d Chevré gratinerad fläskfile, m.sötpotatis, rödbetor & valnötter!
Dessert: Blev min äpplepaj med vitchoklad & kardemumma!
Dryck: Utöver Merlot vinet blev d drinkar i form av en Malibu m. ananasjuice, amaretto sour & amaretto kaffe!
 Tack Carro för en grymt mysig, händelserik, & galen lördag kväll!

Taggar: trerätters, musselsoppa, chevregratinerad, fläskfile, äpplepaj, malibu, amaretto sour, amarettokaffe;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Carro:

Det är jag som ska tacka för go mat å dryck och finfin underhållning! ;-)

Svar: Haha.. Maten tar jag på mig, underhållningen får du gå till någon annan å tacka! Haha.. ;o)
Lina

Kommentera inlägget här :