Deltävling 3 <3

publicerat i *Melodifestivalen*;
Usch, va besviken & negativ jag är på deltävling 3, som dessutom är i Gbg,
jag ser ingen vinnare bland dessa 8 bidrag alls & ännu svårare att försöka tippa fram två bidrag som ska kännas finalvärdiga!
NäÄh, att man inte kunde hoppa över dessa och ta med redan utrustade bidrag som vart istället!
Men en liten sammanfattning & tippning kommer här ändå..
Outtrigger - Lite Dead By April stil tycker jag, gillar inte "growl" men tycker ändå låten e okey..! 
EKO - Retrosynt, Usch gillar den inte alls, Får inte gå vidare!
Oscar Zia - Inte alls vad jag hade hoppats på, för mkt Sha-la-la & för gammal pop, Men visst kommer den nypa till sig en plats vidare!
Shirley Clamp - Ochså besviken, väldigt ospännande, och hon ska inte sjunga på engelska, känns som hennes röst tar sig bäst på svenska!
State Of Drama - Tycker förra årets "Fallin" va bättre, men kanske blir den bättre efter några gånger, men tror den tar sig till andra chansen!
CajsaStina Åkerström - Går in & ut precis som Manda förra veckan, men kanske en utmanare, Ellen gick ju vidare som jag inte trodde!
Ace Wilder - Vet inte vad jag ska tycka, skränigt, lite cowboy, 3 låtar i 1!
Dr Alban, Jessica Folcker - HaHa.. Alban "Is The Same" kunde lika väl vart en låt från 1994, men visst hejar jag lite på min gamla idol ändå! ;-))
Sååå, hur ska man tippa denna Sk*t omgång..
Till Final: Outtrigger & Oscar Zia
Till andra chansen: State Of Drama & CajsaStina Åkerström, ( lr/& hoppas lite på Alban & Jessica här istället för CajsaStina! )

Kommentera inlägget här :