Ett bra tag sen.. <3

publicerat i Dagbok*;
Ja, nu va d ett tag sen jag bloggade, allt har gått i ett, jobbar heltid, tar hand om hemmet, tränar, pusslar ihop alla Vincents träningar, den hemska semle dagen har varit, & jag har blivit ett år äldre, Opps, va ?! 25 ;-)) fyllde jag förra fredagen, har fått en massa fint av nära kära, sååå glad ;-))
Moj/Mommo va här på självaste födelsedan, vi åt sushi, drack vin, kollade på premiären av Let's Dance & satt uppe å prata en lång stund, sen sov Moj över..
 
I lördags va vi bara hemma & myste hela dagen, bara Vincent som hade bandy träning, sedan kollade vi på andra chansen, Gud va nervig jag var, åh, hade velat ha både Stenmarck & Linus till final, men blev ändå glad att Helena tog sig vidare..
I söndags blev d en tripp till Ikea, sedan vankades d födelsedags middag hos svärmor/farmor & Martin..!
Mmm.. Detta vin..!
& en underbart god blåbär/citron cheesecake..!
Imån e d final i mellon, åh Gud jag vet inte vem jag igentligen vill ha som vinnare, måste fundera lite till ;-))
Men ostron & skaldjur imass med skumpa e inplanerat, åh va d ska bli gott, har riktigt längtat efter ostron!








Kommentera inlägget här :